てぃーだブログ › 大城亜子のぬちぐすいDiary♪ › syuri › come on!!!!

2010年10月30日

come on!!!!

come on!!!!
ハートお知らせだよハート

今日、明日と夕方から夜、首里城にて1万本のキャンドルを点灯させていますピカピカ
もちろん私も見て来たけど、とっ~ても素敵でしたハート
写真は友達から送られてきたよおすまし
私の生まれ育った首里に、みんなも是非遊びに来てねハート
10,000 candles are lit from today and tomorrow evening to the night in the syuri grand castle.
Of course, I also have seen!!!
It was very wonderful!!!!!!
This pictures has been sent by my friend.
Please come to everybody to play in the town where I was born and grow up.


come on!!!!さて、明日はハロウィンですねハート
私はお昼のパーティーはストリッパーの仮装、夜は魔女の仮装をする予定です(笑)
今日はこれから仲良しのガールズと、大好きなAV女優、原紗央莉ちゃんのDVDを鑑賞&ポールダンス鑑賞に出掛けてセクシー度アップに励みます(笑)
それでは、みなさんも素敵な夜を過ごしてねニコニコ
It will be Halloween tomorrow.
I will disguise the stripper and the witch tomorrow. hahaha
I watch Adult video with my girl's friends, and we goes to see the pole dance show tonight,And, I study becoming curvaceously.hahaha
Then, everybody also have a wonderful night.

大城亜子
ooshiroako
XoXo



同じカテゴリー(syuri)の記事
stsrt off on a clean slate
stsrt off on a clean slate(2010-11-04 10:04)

syuri festival
syuri festival(2010-11-02 18:48)


Posted by 女流小説家★大城亜子 at 21:50 │syuri
この記事へのコメント
初めまして!亜子さん!
女性でもアダルト鑑賞するんですね、驚きだけど、亜子さんのこともっと知りたくなりました!
Posted by 春☆。ΩÅ゚。゚゚。゚゚☆ at 2010年10月30日 22:09
亜子さん… ソレはセクシー度に繋がらないワ…(笑)
ってか、小説家業は??
しばし休業?
Posted by RYU at 2010年10月31日 00:21